Επικοινωνια με το artcom

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΖΑΖΗ

Ηθοποιός(Έμπειροs)

  • Συνδρομητής
  • To συζητάμε
Βασικά στοιχεία
Τόπος γέννησης Λονδίνο
Τόπος διαμονής Αθήνα
Ερμηνευτική ηλικία 42 - 55
Χαρακτηριστικά
Ύψος 1,72 m
Βάρος 66 kg
Σωματότυπος Κανονικός
Χρώμα δέρματος Λευκό
Χρώμα ματιών Γαλανά
Χρώμα μαλλιών Καστανόξανθα
Τύπος μαλλιών Στους ώμους
Τύπος φωνής Μέντζο Σοπράνο
Δεξιότητες
Μουσικά Όργανα Πιάνο (Ερασιτεχνικά)
Οδήγηση Αυτοκίνητο
Γλώσσες Ελληνικά (Μητρική), Αγγλικά (Μητρική), Γαλλικά (Καλά), Ισπανικά (Μέτρια)
Τραγούδι Σύγχρονο (Πολύ καλά), Musical (Πολύ καλά)
Θεατρο
  • 25/10/2020 
    ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΖΑΖΗ

    Χριστίνα Καζάζη – Βιογραφικό Η Χριστίνα Καζάζη γεννήθηκε στο Λονδίνο το 1972. Λόγω της εξολοκλήρου φοίτησής της σε Βρετανικά σχολεία παρακολούθησε ειδικά θεατρικά προγράμματα σπουδών από πολύ μικρή ηλικία και πήρε μέρος σε πληθώρα παραστάσεων έως την ηλικία των 18 ετών. Κατόπιν σπούδασε επί ένα χρόνο Drama στο Loughborough University πριν αρχίσει τις σπουδές της στο London University (Queen Mary and Westfield College). Εκεί σπούδασε European Studies (BA Hons) και ταυτόχρονα σπούδασε αυτοσχεδιασμό στην Ανώτερη Δραματική Σχολή Mountview για ένα χρόνο και αυτοσχεδιασμό στο City Literary Institute του Λονδίνου. Την ίδια εποχή παρακολούθησε σεμινάρια στο Actor’s Studio του Λονδίνου. Έπαιξε στο Λονδίνο στην παράσταση ‘Agnes of God’ σε σκηνοθεσία Leticia Ayudo και πήρε μέρος στο Edinburgh Fringe Festival με τον ρόλο της Κλυταιμνήστρας στον ‘Αγαμέμνονα’ του Αισχύλου, πάλι σε σκηνοθεσία Leticia Ayudo. Κατόπιν τούτου επέστρεψε μόνιμα στην Ελλάδα όπου παρακολούθησε για 6 μήνες μαθήματα με τον Βασίλη Διαμαντόπουλο στο τότε εργαστήρι του (1996), και την ίδια χρονιά παρακολούθησε μαθήματα του πρώτου έτους στην σχολή Διομήδη Φωτιάδη. Πέρασε τις εξετάσεις του ΥΠΠΟ καθώς και τις εξετάσεις της νεοσύστατης – τότε- σχολής του Γ. Κιμούλη, ‘Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας’ και παρακολούθησε τον πλήρη τριετή κύκλο σπουδών με καθηγητές την Βέρα Ζαβιτσιάνου, Ελένη Χατζηαργύρη, Ταμίλα Κουλίεβα, Γρηγόρη Καραντινάκη, Ηλία Ασπρούδη, Κώστα Γεωργουσόπουλο, Μαρουσώ Καραλέκα (κίνηση), Λουκία Φρατσέα (φωνητική-τραγούδι), Δημήτρη Βάγια (ορθοφωνία) χωρίς όμως να δώσει εξετάσεις για το πτυχίο του ΥΠΠΟ, κάτι που έκανε με επιτυχία το 2009. Εργάστηκε ως καθηγήτρια θεάτρου και Αγγλικών σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια (γυμνάσιο-λύκειο) και ταυτόχρονα μαθήτευσε επί τρία χρόνια στο Θέατρο Επι Κολωνώ με την Ελένη Σκότη (αυτοσχεδιασμός – method acting), την Βικτώρια Χαραλαμπίδου και τον Γιώργο Παλούμπη. Έπαιξε τον μονόλογο ‘What it feels like for a girl’ στην παράσταση ‘Στα Σκοτεινά’ του Γ. Ηλιόπουλου (συλλογή μονολόγων που αργότερα ονομάστηκαν Bedtime Stories) σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη και μετέφρασε τα έως τότε έργα του Γ. Ηλιόπουλου στα Αγγλικά. Τη σαιζόν 2002-3 συνεργάστηκε με τον Νίκο Σούλη, τον Άγγελο Πυριόχο, τον Στράτο Τζώρτζογλου και την Δήμητρα Ματσούκα στην μουσικοθεατρική παράσταση ‘Νύχτες Πρεμιέρας/Νύχτα μεγάλου Μήκους’ στο τότε ‘Ψυρρή Live’. Έπαιξε σε σειρά παραστάσεων στο Θέατρο Φούρνος με αφετηρία το ‘What it feels like for a girl’ σε ένα φεστιβάλ μονολόγων για το ψέμα, κατόπιν το ‘Όχι Εγώ’ του Σαμουήλ Μπέκετ, σε σκηνοθεσία Αγγελικής Γουδέ, στις ‘Κατασκευές’ του Διονύση Μεντζενιώτη σε σκηνοθεσία Ηλία Ασπρούδη, στο ‘Σκάσε και Κολύμπα’ σε κείμενα και σκηνοθεσία της ιδίας και του Βασίλη Κατσικονούρη και video της Ειρήνας Μπόϊκο. Η συνεργασία της με τον Μανώλη Ιωνά και την Εταιρία Θεάτρου ‘Τελεία’ άρχισε το 2007 με την παράσταση ‘Συνάντηση’ που περιείχε συνδυασμένους μονολόγους από την Τέταρτη Διάσταση του Γιάννη Ρίτσου όπου η ίδια είχε τον ρόλο της Χρυσόθεμις, και η οποία παράσταση παίχτηκε μέσα στο κάστρο της Μονεμβασιάς. Κατόπιν, με την ίδια εταιρία έπαιξε στην παράσταση ‘Κάνε Πέρα Να Περάσω’ της Α. Κωστάκου σε σκηνοθεσία Anthony Burke και Πέπης Μοσχοβάκου στο Θέατρο Αλκμήνη και στο Θέατρο Σοφούλη Θεσσαλονίκης και σε γενικότερη περιοδεία στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, για το ITI (International Theatre Institute) έπαιξε στο ‘Παγκάκι’ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου υπό την σκηνοθετική επιμέλεια του Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη. Ακολούθησε παράσταση αναλογίου, πάλι για το ITI στο Γαλλικό Ινστιτούτο. Το 2009 με την Εταιρεία Θεάτρου ‘Τελεία’ του Μανώλη Ιωνά έπαιξε την ‘Περσεφόνη’ του Γιάννη Ρίτσου σε σκηνοθεσία Μανώλη Ιωνά, μουσική Μάρως Θεοδωράκη και σκηνικά-κουστούμια Νίκου Κασσαπάκη με αφετηρία το φεστιβάλ εις μνήμη του Γιάννη Ρίτσου στο Θέατρο Έναστρο την ίδια χρονιά. Η παράσταση παίχτηκε και σε ανοιχτούς αρχαιολογικούς χώρους. Ταυτόχρονα, δίδαξε αυτοσχεδιασμό – method acting στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή Κάλβου-Καλαμπόκη και υποκριτική στην Αγγλική γλώσσα στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή του Θεάτρου Αλκμήνη. Δίδαξε επίσης αυτοσχεδιασμό (Stanislavski) στο εργαστήρι υποκριτικής του Θεάτρου των Αλλαγών του Ευδόκιμου Τσολακίδη. Στην νέα παραγωγή της ‘Περσεφόνης’ (2020) συνεργάστηκε με τον Μανώλη Ιωνά (σκηνοθεσία), την Έλενα Αγγελοπούλου (coaching), Ρούλα Κουρκουμπέλη (κίνηση), Αυγερινό Σουλόπουλο (μουσική επιμέλεια), Νίκο Κασσαπάκη (σκηνογραφία-κουστούμια), Μανώλη Μπράτση (φωτισμοί).