Διεύθυνση: Τροίας 33 Τ.Κ 11257 Κυψέλη Αθήνα Τηλέφωνο: 00306945.52.72.62 00302155309058 Emai : [email protected] ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ( ΓΙΑΝΝΟΣ ) Προσωπικές Πληροφορίες Ημερομηνία γέννησης: 11/12/1975 Τόπος γέννησης: Καπούτι Μόρφου Λευκωσίας Κύπρος Στρατιωτικές υποχρεώσεις: Εκπληρωμένες 1992 Οικογενειακή κατάσταση: Άγαμος Σπουδές 1990 Αποφοίτηση από το Λύκειο Αγίου Ιωάννη Λεμεσού (Κύπρος). 1996 Απόκτηση πτυχίου του Τμήματος Προώθησης Πωλήσεων του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. 1997 Απόκτηση πτυχίου της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης Μαίρης Βογιατζή – Τράγκα. 2000 Απόκτηση πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 2006-2008 2008-2010 2015- 2016 Μετεκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο διδασκαλείο "Αλέξανδρος Δελμούζος" στο Τμήμα Γενικής Αγωγής. Απόκτηση Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης:DIPLOMA DE ESTUDIOS AVANZADOS DEL TERCER CICLO LA GRECIA MEDIEVAL Y MODERNA: ESTUDIOS SOBRIE SU LENGUA, LITERATURA, HISTORIA Y CIVILIZACION από το UNIVERSIDAD DE GRANADA / ESPANA. Φοιτητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στη «Λαογραφία & Ανθρωπολογία του χορού» Απόκτηση πτυχίου στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Πολιτισμού του Πάντειου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών με κατεύθυνση Πολιτισμός. Ξένες Γλώσσες Αγγλικά (Advanced Level Certificate in English) University of Michigan. Υπηρεσιακή κατάσταση Τακτικός Δημόσιος Υπάλληλος του Υ.Π.Ε.Π.Θ., κατηγορίας Π.Ε., κλάδου ΠΕ-70 Δασκάλων, με βαθμό Δ3 . Οργανική θέση στο 133 Δημοτικό Σχολείο Α΄ Αθήνας. Συνολικός χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας: 15 έτη. Επιμόρφωση 2001 Συμμετοχή στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius (Θεσσαλονίκη – Τουρκία) στο πρόγραμμα με θέμα: «Πολιτιστική Κουλτούρα». 2002-2003 Συμμετοχή σε παιδαγωγικά και επιστημονικά σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια ποικίλων θεμάτων. 2004 Συμμετοχή στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius (Μαδρίτη, Ισπανία) στο πρόγραμμα με θέμα: «Διατροφικές Συνήθειες». 2006 Συμμετοχή σε παιδαγωγικά, επιστημονικά σεμινάρια και ημερίδες. 2006 Επιμόρφωση στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Α΄ Επίπεδο. 2014 - 2015 Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη Β΄ Επίπεδο . Επαγγελματική εμπειρία 2000-2003 2003-2005 Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο Τραχωνίου (Κύπρος). Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο «Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου». 2005-2006 25ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Αττικής. 2006 -2008 159ο Δημοτικό Σχολείο Α΄ Αθήνας. 2008- 2009 2009- 2012 2012-2013 2013- 2015 2015- 86 Δημοτικό Σχολείο Α΄ Αθήνας. 12 Τάξιο Συμπληρωματικό Σχολείο Ελληνικών Βουδαπέστη Ουγγαρία. Αποσπασμένος στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Α΄ Αθήνας. 133 Δημοτικό Σχολείο Α΄ Αθήνας Απόσπαση στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων (Τομέα Παιδείας) στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Άλλες δραστηριότητες 1997-2015 2000-2013 2013 2014 2014 2014- 2015 2015 Συμμετοχή σε τηλεοπτικές και θεατρικές παραγωγές ( Ελλάδα και Κύπρο). Συμμετοχή σε κυπριακό σήριαλ στον τηλεοπτικό σταθμό ΡΙΚ ( Τα ψάρκα με το Μιχάλη Μουστάκα). Παρουσίαση μουσικής εκπομπής στον τηλεοπτικό σταθμό NEW CHANNEL για τρία χρόνια. Λάμψη, Καραμπόλα, Εμείς και Εμείς, Οι Μεν και οι Δεν όλα στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1. Συμμετοχή σε παραστάσεις στη Λυρική σκηνή, στο Ηρώδειο και στο Μέγαρο Μουσικής. Στο Εθνικό Θέατρο στην παράσταση ( Βίρα τις άγκυρες) σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή. Θέατρο σε παιδικές παραστάσεις, στο Άλσος επιθεωρήσεις (Βουτσά, Μουστάκα, Παράβα, Τρυφήλη, Πανοπούλου, Καπετάνιο και άλλους), στο Θέατρο Αθηνά 2003 ( Η Γυναίκα μου τρελάθηκε με την Έλντα Πανοπούλου και το 2006 Θέατρο Περοκέ ( Ο Ασυλλόγιστος του Μολιέρου με το Βασίλη Τσιβιλίκα), το 2013 Θέατρο Λύχνος, 2014 Φεστιβάλ χορού Γρανάδας Ισπανία, 2014 – 2015 Θέατρο Λύχνος( « Ζητείται Θεία» , «Μαύρες Γαλλικές Τρούφες» . Συμμετοχή σε περιβαλλοντικά προγράμματα του εξωτερικού (Κύπρο – Ισπανία). Συμμετοχή ως σύνεδρος και μέλος οργανωτικής επιτροπής συνεδρίου στο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση : « Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε » στην Αθήνα 19 & 20/ Οκτωβρίου στο Ίδρυμα Ευγενίδου . Το συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, αριθμός εγκυκλίου 127804/Γ2/18-10-2012. Συμμετοχή ως σύνεδρος, μέλος οργανωτικής επιτροπής και Πρόεδρος Συνεδρίας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο : « Νέος Παιδαγωγός » στην Αθήνα 3 & 4/ Μαΐου στο ίδρυμα Ευγενίδου . Το συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, αριθμός εγκυκλίου 118000/Γ2/28-8-2013. Συμμετοχή ως σύνεδρος, μέλος οργανωτικής επιτροπής, κριτής εργασιών και Πρόεδρος Συνεδρίας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο : « Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε » στην Αθήνα 22 & 23/ Νοεμβρίου στο ίδρυμα Ευγενίδου . Το συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, αριθμός εγκυκλίου 160886/Γ2/29-10-2013. Συμμετοχή στο « Πρόγραμμα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων των Κληρικών και των Λαϊκών Στελεχών της Εκκλησίας» με τίτλο : « Εκπαιδευτική διδασκαλία για τη δημιουργία πολιτιστικών προγραμμάτων με βάση τα θεολογικά κείμενα » στην Αθήνα 10/11/2014 ως 02/02/2015 στο ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμορφώσεως Ι.Α.Α. Συμμετοχή ως σύνεδρος και Πρόεδρος Συνεδρίας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο : «Νέος Παιδαγωγός » στην Αθήνα 23 & 24/ Μαΐου στο ίδρυμα Ευγενίδου . Το συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, αριθμός εγκυκλίου 73234/Γ2/12-05-2014. Επαγγελματικά ενδιαφέροντα Είμαι ευαισθητοποιημένος σε θέματα: Εθελοντισμού ( προσφοράς και αγάπης για την καταπολέμηση της δυστυχίας ). Φιλανθρωπικής δράσης (Αναμφίβολα ασχολούμαι με τις ανάγκες των άλλων και δεν υπολογίζω το θρησκευτικό του πιστεύω. Κάθε αδελφός, ανεξάρτητα από το πιστεύω, την εθνικότητα, τη φυλή, το χρώμα του δέρματός του, μόνο και μόνο επειδή βρίσκεται στην ανάγκη, είναι αντικείμενο φιλανθρωπικής δράσης ). Χρήσης εναλλακτικών μεθόδων μάθησης στο σχολείο (π.χ. θέατρο, μουσική, χορός κ.ά.). Χρήσης σύγχρονων διδακτικών μοντέλων καθώς και καινοτομικών επικουρικών προγραμμάτων (πολιτιστικά, προγράμματα, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας κ.ά.). Χρήσης εναλλακτικών μεθόδων μάθησης των μαθηματικών μέσα από από τη λογοτέχνια. Της συμβολής των μαθηματικών στις κοινωνικές εξελίξεις. Ένταξης της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γιατί αυτά αναβαθμίζουν την ποιοτική στάθμη της παιδείας, προάγουν τον πολιτισμό και κάνουν το σχολείο δημοκρατικό και ανοικτό στη ζωή και την κοινωνία.